maaa day

onsdag idag, & de gillar vi!
skolan först, finns inte mycket att säga. mer än att de finns en del idiotjävlar :d
men dom kmr ångra sej, men ah. Nu ska vi inte snacka mer om de..
gjorde ena omprovet, & fick godkänt.
efter skolan var jag med hannah. Stack hem t mej först, åt & sånt.
& hannah hade rolig med min katter, HAHAH.  Hon är typ livrädd för dom xd
sen cyklade vi t sunnerbo, träffade steffa & simon. Sen simmade vi 4.
sen hem & packa, för imrgon ska min klass t finnstugan.
& jag & anton ska bada i sjön, hahah. vi kmr dö :D
men de blir kul, & efter som vi ska t finnstugan kommer jag inte vara så aktiv här.
Nu blev de korta inlägget långt, så slutar här nu.
hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0