just swing it!

GAAAHHHH, hemma från Finnstugan nu. & kan säga att jag haft sjukt kul.
& att jag faktiskt älskar min klass, eller ja dom flesta i den iaf :)
& jag badade fan i sjön, 2 gånger igår. Sen halkade jag när vi duschade & slog i pannan, fail. xd
& brännboll spelade vi, & vi grillade & massa skoj.
Sen när vi skulle sova gick de ju inte så bra. Jag delade madrass med Hannah & vi somnade runt halv 4.
vi hade seriöst damp, hahah.
& ida misshandlade mej med en banan, hahah. Hon slog mej med den xd
& idag fick vi städa omg, jag & irma fick städa duscharna & tjejernas omklädningsrum. hahaha.
jag hatar att städa & vi sög på de. Vatten överallt slutade de med :)
Riktigt trött nu, kom hem för en halv timme sen, & vid 3 åker jag till pappa.
& på söndag ska min mongolidbror konfermera sig, skoja ba han är ingen mongolid<3
annars vet jag inte va som häner i helgen.
BILDER FRÅN FINNSTUGAN KOMMER PÅ SÖNDAG, när alla skickat till mej.

du är speciell, & jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0