mot staden

tisdag idag, hade sovmorgon idag.
Eller ja, jag börjar 9 eftersom jag har fotboll på elevensval.
& de valde jag mest för sovmorgonen & för ismed är så kul.
hursomhelst, regnat idag. sucks.
men så jädra mycket som jag skrattade på svenskan har jag inte gjort på länge
& hannah i matsalen var ju bäst, hon ba t en mattant, ; kan jag vara snäll & få ett bröd?
hahah, så söt är hon! Annars har de inte varit ngt speciellt.
tycker synd om min spanska lärare, har ett prov som jag ska göra om & ett som jag inte gjort, som jag flyttat mycket på. Så bestämde hon att de ena ska jag göra hemma, & de andra på torsdag nästa vecka.
men de kommer gå bra, särskilt de jag gör hemma xd
aja, inte så kul för er att veta kanske.
snart ska jag dra ner t stan & träffa hannah. & köpa några saker vi kollade på igår.


eminem - not afraid
älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0