I need a bandit queen, a bandit queen

tjenis penis! som ni säkert märkte dökt de aldrig upp något blogg inlägg igår. hmm nu undrar ni säkert varför?
jo, igår hade jag ingen bra dag. hade feber men va too G to stay home, s
å jag gick runt i skolan med de & mådde as. förstörde också en glasruta, gjorde inte dagen bättre.
men idag är en ny dag, en ny dag som varit bra!
gympan var rätt tuff, sprang 2 kilometer & simmade sedan 600 meter. sviker inte ismet även om jag är sjuk!!
efter skolan var det såpabandy för hela slanten, gick inte så bra för oss eftersom nästan ingen i laget kunde stå riktigt på benen, men gud så kul vi hade. efteråt gled vi runt som små sälar.
när jag kom hem tog jag mig en dusch, & sen dess har jag suttit vid dator & jobbat med biologi.
ska bara skicka det till linda & minna nu, sen är jag klar & då ska jag plugga lite matte. prov imorgon..
men det kommer gå sketa bra! efter jag gjort det ska jag prova igenom lite klänningar & se vad jag kan ha på min halvsysters student på fredag, & packa eftersom jag ska till pappa i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0