VIVA ESPANA 2011

Hej min lilla kära blogg & mina trofasta läsare! mina 10 dagar utomlands har varit riktigt bra!!
mycket sol, bad, shopping, dricka, vänner & allt vad som hände där nere, jag tänkte sumera dagarna lite för er.
första dagen vi kom dit var de inte så bra väder, så då shoppade vi lite & det slutade med att jag badade ändå.
följande dagarna var det riktigt varmt & fint, så då låg vi vid havet. badade & solade.
på torsdagen åkte vi till Mataro & shoppade, mycket fint & bra priser ;)
jag lärde känna 2 flickor, Hilma & Frida, båda 19 från Vänersborg. Jag kan lova att de är de roligaste jag träffat!
En kväll drack vi sangria med min mamma, vilket inte var gott alls.
påkvällarna var vi ute & gjorde stan, på dagarna solade vi & på nätterna levde vi livet till 120% & vissa nätter sov vi, hahah!
på midsommarafton festade vi till det lite, jag hilma & frida. BARRUNDER!! i spanien finns ingen åldersgräns, tillomed i mataffärer är det som ett systembolag. all sprit är riktigt billig. En vodka kan du få för 30 svenska kronor.
hur som helst, 5 barrer hann vi med, sista var TEQUILA-PLACE.
något jag aldrig druckit förut, skitkul, bartenderna var minst lika borta som vi.
bästa med allt var ju att vi slapp betala, eftersom det var en man på baren som fyllde år & bjöd därför alla på allt som önskades, så efter de 5 barerna ringlade vi vidare till ett disco, Boulevard Street, riktigt kul där!
kvällen avslutades på vår balkong med att äta plommon & spotta kärnorna på folk som gick på gatan under oss, hihi asroligt faktiskt!
min resa var underbar, det är svårt för mig att sumera hela resan så här, det finns för mycket att säga.
men fyfan va jag älskar viva enspana!♥
hotellet vi bodde på, riktigt fint men gud så lyhört
poolen
sangria night!
strand prommenaden
calella befolkning
första dagen
fest i parken
calella by night
torget
godaste du kan äta!
sooola
stranden
shopping i Mataro
det fanns en as nice tunnel mitt i stan
jag, frida & hilma.
bar night!
" Sara, så här ska jag se ut på utlandet, OKEJ? "
DIA, bästa som finns haha!
stranden ♥
det va alla bilder som jag visar idag, kommer fler när jag visar upp det jag shoppat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0