i'm one with the warrior inside, into a battlefield tonight

klassensdag var riktigt bra! vi städade lite & sen spelade vi lite spel & tävlade & sånt.
vid 11 cyklade vi ner till torino, & åt god pizza. härnäst väntade badet, det var sjukt kallt.
men jag petter gustav & elvin badade ändå. körde typ krig i den lilla poolen, hahah as kul!
sen hoppade ävn ida & petra i med mig, så jag & ida hade lite "mannen-slagge", hahah helt sjuka är vi.
senare cyklade jag & ida till intersport & kollade runt där lite, sen tog vi en fika på mcdonalds.
påvägen hem hände något VÄLDIGT roligt, ni vet backen ner från macdonals, den långa? jo där tog lilla ida all fart hon kunde. när hon nästan var nere, så kommer ju ett övergångsställe, & när hon ska över har hon en jävla fart & så kommer det en bil. & hon bara tvärbromsar,& hela cykelnsbakdel slirar iväg. cyklen skrek & det blir fetaste märket efter. hahha, jag som var en bit bakom såg det hela & fyfan va jag skrattade. jag såg inte bilden, så trodde bara ida skulle styla. men i självaverket var det en nära döden upplevese, men HAHAHAHAH va roligt det var!
sött handikapp
opaa mannet, är glad att du överlevde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0