Yeah I'll stick around, I'll be right beside you.

hejsan mina kära läsare, jag har haft en underbar helg kan ni tro!
fredag: vaknade runt 10 & duschade & sånt, sen tvingade jag till mig att albin plattade mitt hår. så snäll så.
sen vid halv 2 kanske åkte vi till tekniska i hässleholm & kollade när dom sprang ut. efter de ställde vi oss nere i stan & kollade när dom körde runt där, samtidigt träffade jag rebecca en lite stund.
sen åkte vi hem & det var typ 60 pers hos oss, riktigt kul!
lördag: blev sjukt mycket mat över, så när jag vaknade hade vi hela kvarteret samlat runt matbordet. så där satt jag i nattlinne & kanske 8 andra som jag knappt träffat. men det var faktiskt kul!
när jag kände att de började räcka fixade jag till mig, & tog bussen till åhus med rebecca. vi träffade våra homies, som jag inte träffat på hur länge som helst. idioterna rasmus,joel & simon badade i havet.
jag badade tån, det fick räcka! när jag kom hem nördade jag & albin one three hill, gud så bra det är.
söndag: idag vaknade jag rätt tidigt, konstigt efter som vi la oss runt halv6. då tröttnade jag på att väcka albin en gång i kvarten eftersom han somnade hela tiden.
vid 2 åkte jag & pappa till göingevallen i hlm & kollade friidrott, bla carolina klyft var där.
vid 5 åkte vi ner till hovdala & kollade på elins bal, alla var så fina!! påvägen dit fick vi hoppa över en stenmur, det var inte popluärt, haha men tar inte upp va som hände.. kvällen avslutade jag & papi på donken.
såhär snygga va vi på studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0