SOMMARLOV!!

ÅH EFTERLÄNGTADE LOV, VÄLKOMMEN!!
igår var en bra dag, fick våra betyg & jag är sjuktnöjd, 3mvg 7vg 3g. efter avslutningen följde alisa med mig hem & vi gick till stan & köpte jordgubbar & glass, sen satte vi oss på alisasaraplace & bara chillade!
jag ringde även min pappa & berättade om min piercing, förvånandsvärt blev han inte super arg.
på kvällen umgicks jag med en massa härlig människor från klassen + alisa, vi grillade,skrattade & en del av oss drack. super kul, amanda tittade förbi en stund med.
så mycket som jag trillade igår, har jag nog aldrig gjort på fyllan förut. massa sår på benen & stora på knäna.
men hade en riktgit bra kväll, på vägen hem stannade vi lite i hembygdsparken.
bästa klassen!
fina som snus
söt, observera zacks korv till vänster HAHAH
Malin&jag, lite lost haha & tack för att du räddade mig i skogen hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0