Seven days a week, every minute of the day.

aaamen tjena! Brännbollen gick sisådär, vi vann en match av 5.
blev rätt trött på en del i vårt lag som bara satte sig ner, & sen förväntade att vi skulle vinna.
efter "skolan" stack jag till badet med alexandra & jessica, dem drog rätt tidigt så då kom malin&petra & la sig med mig.
när vi tröttnat körde jag & petra lite moppe på parkringen. Körde som fan över fartguppen, & precis när vi gasar som fan kommer en stor jävla polisbuss, perfekt eftersom ingen av oss har körkort hahah.
hahah riktigt kul va de!
pådrag i parken gick vi också på, var riktigt trött & solbränd. när det var slut gick jag & alisa hem tillsammans,
fick en fin pratstund. du är riktigt bra hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0