keep the fight, baby

haft en riktigt bra dag idag, sista skoldagen i 8an.
Kan ju säga att det ända jag gjort idag var att göra klart lilla ture & stirra in i väggar typ.
när jag kom hem drog jag & lille persson ut en runda, & sen stack jag ner till friskis & tränade.
svettigt som bara den! sen duschade jag där osv. sen åkte jag & elin moppe till peking, fick ju en middag av henne i konfapresent! när vi ätit jättegod kyckling&svampgryta så tog vi moppen till maxi, elin lille körde ju ganska fel, hahah dog av skratt. men till slut kom vi fram,
slutade med att vi satt & åt glass med glasslocket & en vattenflaska-kork & körsbär till de.
JA, vi var tattare. & JA, vi hade as kul!
imorgon är det klassensdag, vi börjar 9 & klassen&jag ska spendera dagen på badet!
ett körsbär med extra hjärta på, gulligt
jag äslkar dig, tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0