love will find a way

hej på er! nu är jag i ljungby igen, men bara för 48 timmar sen åker jag tillbaka till Hässleholm ett tag till.
denna veckan har varit craaaezy, varit i kristiansstad, solat&badat, shoppat, ullared, varit hos farmor&farfar.
ja en hel del som ni förstår, just nu har jag inga bilder att bjuda er på eftersom jag är lite små lat & inte orkar ladda in från kameran.
ikväll har jag & mamma kollat på nån redigt bra film som gick på 8an, minns inte va den hette. ups
snart ska jag sova eftersom de troligtvis blir lite halmstad imorgon.
ja jag förstår vad ni tänker,men jag tycker också det känns som jag far jorden runt!
JUST THROOOW YA DRINKS IN THA AIR, MAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0