I miss you'r smile, but I miss mine more

godkväll, idag har jag bara umgåtts med mamma. vi gjorde några ärenden på stan & fikade.
sen åkte vi hem & gick ut en runda med våra små sötis katter, riktigt roligt faktiskt!
senare tog min mamma en runda till svampskogen & lämnade oss ensamma hemma, men vad gjorde de?
inte så mycket faktiskt, för vi kollade lite på tv & bara myste, katterna & jag.
ikväll kollade jag & mamma på sweet home alabama, får nog säga att det är en av mina favorit filmer!
imorgon åker jag till mina kusiner några dagar, tror dock jag ska träffa en "kompis" i hässleholm med, så vet inte hur länge jag stannar. men onsdag-torsdag skulle jag nog tro.
så det blir en liten bloggpaus till, hoppas ni står ut!! ha en skit bra vecka, sitt inte inne vid datorn, gör det nästa vecka istället när superbloggarN sara lindvallen är back in town ;)
lite bilder från Lysekil ↓





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0